(Naakt)model
Ik ben een student en zit gedurende de maand augustus in Gent om mijn herexamens te studeren. Ik schilder of teken 's avonds regelmatig. En ben op zoek naar iemand die zou willen komen poseren aangezien schilderen naar foto soms wat saai wordt. Ik volg ook les modeltekenen. Liefst iemand uit mijn eigen leeftijdscategorie. Liefst naakt, maar hoeft niet perse. Je moet wel even kunnen stilzitten uiteraard. Stuur me een mailtje als je me kan helpen.

Hallo, Bericht aan
Hallo,
Bericht aan j-sebastien, ik stel me graag kandidaat om voor U te poseren.
Grtz.
Hallo, Ik ben ook student
Hallo,
Ik ben ook student (19jaar) en zou miss wel model zijn. Zelf teken ik ook graag misschien is het een leuk idee als we voor elkaar model kunnen zijn.
Als je geïnteresseerd bent stuur je maar :)
Nick
Hallo, Ik ben ook student
Hallo,
Ik ben ook student (19jaar) en zou miss wel model zijn. Zelf teken ik ook graag misschien is het een leuk idee als we voor elkaar model kunnen zijn.
Als je geïnteresseerd bent stuur je maar :)
Nick
Hallo, ik zag jullie oproep
Hallo, ik zag jullie oproep en daar reageer ik op. Ik werk als stripper (amateur) voor gezelschappen, groepen en of (personeelsfeesten). Ik doe dit werk al twee jaar, echt, met veel plezier. Verschillende opdrachen en verschillende groepen. Ook ben ik inzetbaar voor workshops. Mocht je nog interesse hebben, dan stuur me maar een berichtje. Groeten Michel
Nieuwe reactie inzenden